Update (szerűség)

2015/09/13. - írta: EASZ

Lassan már egy hónapja nincs semmilyen bejegyzés a blogon [nincs újra feltöltés, nincs új kritika, a Ki Mit Tube-os szereplésről is lemaradtatok (ez nem is gond szerintem - legalábbis teljes mértékben...)], ámde most egy fordulóponthoz érkeztem el.

Az egyik a már emlegetett KMT-s videó. Tényleg nem lett jó a videó, viszont úgy vagyok vele, hogy a sorozatot (PROJEKT Történelem) folytatni fogom havi bontásban. Nem ebben a formában, hanem magamat nem vállalom (drasztikusan), 10 információt elevenítek fel, sokkal közelebb időkben. Lehet, hogy a Szeptember végi epizód ezerrel jobb lesz, mint a mostani (amit nehéz nem felülmúlni), de ez majd idő múlva derül ki.

A második: a JátékZóna. Hamarosan érkezik kettő kritika - egy videó, és egy bejegyzéses. Az utóbbit már most elárulom: The Book of Unwritten Tales. Ezek mellett Októberben jön a Halloween-i maraton, Novemberben pedig a második Hetek is elérkezik - ezek maradjanak titkok egyelőre.

A harmadik (és a legfontosabb): a Back 2 Basics. Ugyebár sokan olvashatták, hogy megújul a blog, stb. Viszont ebből sokáig nem láthatunk eredményét. Sőt, mostanáig nem volt élet. Viszont én nagyon akartam azt, hogy ne bukjon meg. Már csináltam egy Infógrafikát, sőt a hónapban leírtam – szívesen beállnék a szerkesztőségbe. Nos, ma már megjelent egy új videó, ahol Bálna is megemlített. Hamarosan elkezdek én is sugározni videókat, bejegyzéseket, stb. Ugyanakkor nagyon félek – nem szeretnék belebukni az egészbe, hiába vannak ötleteim. Ugyanakkor bízok benne, hogy képesek vagyunk stabilan folytatni az egészet.

 

Hamarosan találkozunk, addig is: Viszlát, legközelebb! :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://easzjatekzona.blog.hu/api/trackback/id/tr317785354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása