Angry Birds Hetek - EASZ JátékZóna - Angry Birds

2015/08/06. - írta: EASZ

Eredeti megjelenés: 2014. 09. 06.

Üdvözlök mindenkit, az EASZ JátékZóna blog legújabb lépcsőfokában! A mai rész az Angry Birds-öt mutatja be.

Mielőtt belevágnák egy információt: Ezeket a részeket úgy alakítom, hogy nem tudom mi lesz az adott sorozattal. Habár teljesen szubjektív kivételesen, de nem láthatok be a jövőbe. Tehát egy 2011-es Angry Birds-nél nem reflektálhatok a később megjelenőkre. Szóval én így fogom értékelni. Most pedig kezdődjön is el!

Ma az Angry Birds nevű játékot fogom bemutatni. 2009-ben adta ki a Clickgamer, és a Rovio Mobile fejlesztette. Velük már nem először találkozunk, hiszen ők már több játékot is fejlesztettek. Ezt a játékot kizárólag iOS-re készítették el (idővel később pedig szinte minden platformon elérhetővé vált – a szerkesztő.). Mivel hatalmas népszerűséget nyert, gondoltam kipróbálom (valójában a Friends volt az első, csak ez volt az első AB – a szerk.), és beleszerettem! Úgyhogy most mindent elmondok róla, amit tudni kel. Egyébként pedig ez kazuár stílust választott.

Motor: Nem ez a játék, ami irgalmatlanul nagy tárhelyeket fog felemészteni, de azért elég korrektnek mondható. Célnak szerintem megfelel.

Játékélmény: Egyszerű. Az adott madarat ki kel lőni egy csúzliból, majd elengedni, és ha van képessége, akkor a képernyőre még egyszer rákattintani. Természetesen a csúzlit bárhogyan beállíthatod – és ez tényleg így van! Nem tudom, de nekem ez bejött, de lehet másoknak unalmas lesz egy idő után.

Történet: A malacok ellopják a madarak tojásait, akik így dühösek lesznek és bosszút állnak. Ennyi, nem kel túl gondolni.

Párbeszédek: A madarak valamelyest „beszélnek” a malacok meg röfögnek, és röhögnek. Problem?

Pályadizájn: A háttér korrektül van lerajzolva, az előtér pedig logikusan lett felépítve. Lehet, ez tetszet meg, de a sikert – a három csillagot – nem adják ingyen, meg kel dolgoznod érte. Ha maximalista vagy több órát eltölthetsz így. Én nem voltam az, de a játék miatt az lettem.

Mesterséges intelligencia: Talán egy szóban össze lehet foglalni: Nincs. A malacok nem mozognak, a madarakat nem befolyásolja semmi, csak a képességük.

Világdizájn: Mint említetem, csak egy háttérből áll. Nem túl csicsás, mégis megfelel a célnak.

Grafika: Tetszetős kétdimenziós. Vannak benne egész jó effektek, de nem kiemelkedő.

Zene: Egyszerűen beleégeti a főcímzenét a fejedbe! Szerintem a Rovio ennél a résznél nagyon kitett önmagáért, ráadásul többszöri hallgatás után sem lesz idegesítő!

Összegezésként: Mindenki próbálja ki egyszer! Vagy kétszer. Vagy többször. 87%.

Ennyi lett volna az első rész. Szerdán jön a folytatás. Addig is: Viszlát, legközelebb! :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://easzjatekzona.blog.hu/api/trackback/id/tr97686580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása