Angry Birds Hetek - Kitekintő - Angry Birds Star Wars

2015/08/07. - írta: EASZ

Eredeti megjelenés: 2014. 09. 24.

Üdvözlök mindenkit! Amikor ezt írom, akkor éppen az Otherworld Stream-jét nézzem. De ne ezzel foglalkozzunk, hanem az Angry Birds-zel!

Mielőtt belekezdek, leírom: nem vagyok Star Wars rajongó. Ezt tisztázva inkább foglalkozzunk a játékkal. Talán a legbőkezűbb történettel rendelkezünk, mert itt az eredeti sztorit követi. Ne gondolkozzunk gigantikus méretekben, hanem a fő történettel foglalkozik. Igazából mindenhol „loptak” a játékhoz – persze elsősorban saját játékaikból.

Egyik legrövidebb kritika ez, de nem tudok sokat hozzátenni. 72% (Persze, aki szereti a Star Wars-t, akkor adj hozzá 10 százalékot). Szombaton találkozunk addig is: Viszlát, legközelebb! :D

Megjegyzés: Jézusom, ilyen elfuseráltabb kritikát még nemhogy nem készítettem, de nem is láttam! Mit gondolhattam ez időben? Biztos Shirin a hibás, mivelhogy a Crusader 2 Streamje volt ez időtájt... Biztosan! Ez szerintem az egész évad legrosszabb kritikája! De nem csinálok neki RePlayed-t.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://easzjatekzona.blog.hu/api/trackback/id/tr297689020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása