EASZ Játékzóna 005. - Loco-commotion

2015/06/21. - írta: EASZ

Eredeti megjelenés: 2013. 10. 18.

A játék, amit régen kibírhatatlan volt számomra. Utólag visszajátszva jó angoltudással már kicsit játszhatóbbá változott. De még így sem igazán jó.

Tudom, tudom, nagyon sajnálom, hogy nem tudtam bemutatni szeptemberben. Nos, az iskola, valamint az EASZ F Games sorozat elindítása elég sok munkát vett igénybe. De most végre itt van a sorozat legújabb része. Na kezdjünk bele.

A Loco-commotion a Take-Two Interactive adta ki és a Plastic Reallity fejlesztette. Nos, egyikük sem végzett tökéletes munkát. Nem az a gondom, hogy a grafikája rossz, sőt! Az egész játék egy terepasztalon játszódik. Ameddig nem közelítetek rá bizonyos tárgyakra addig, amíg rá nem közelítetek bizonyos helyekre.

A feladat pályákon a következő: x mennyiségű vonatott egy kapuba [amikor odaér, akkor tűzijátékszerűen eltűnik (!)]. Ez nem egyszerű, mert pályánként tele van, olyan akadályokkal például hiányzik egy sínrész, hidat kel felépíteni, váltókat kel megszerelni, teleportálós kapukat kell aktiválni (!) és még sok minden más.

 A zenei felhozatal eleinte jó, de utána már idegesítő lesz, hogy pályánként 4-5 dal változik egymás után. Aztán további gond, hogy a későbbi pályákon, ha találkozunk egy teljesen új dologgal, akkor nem ad nagy segítséget. Nem ír ki semmi extrát, hogy mit kell vele csinálni. A tutorial csak az első pár működési elvet írja le. Tovább, ha teljesítsz egy pályát mi fog történi? Kiírja, hogy nyertél, majd mész a következő részhez…

 

Van, még egy készíts el saját pályát rész is. Nos, erről azért nem írok, mert még nem tudtam kipróbálni EGYSZER sem. Állandóan lefagyott, ha megnyitottam az adott opciót. És ez most nem vicc. Egyszer sem tudtam befejezni. Gondolom nem maradok le sokról – biztos kiírja a stáblistát és ennyi.

 

 A következő mondatokat az EVM-nek címzem. Minek kellet erre ráírni, hogy Junior? Ez nem egyszerű kisgyerekeknek. Én már találkoztam így jártam. Kicsiként nagyon nehéz. 

Pár mondatban összefoglalva: Nem tudom miért mondtam rá azt, hogy az egyik legrosszabb játék. Az előző ennél botrányosabb volt. Na, mindegy megyek vissza az új EASZ F Games írásnak. Valamint még ebben a hónapban lesz egy kis meglepetés. Szerintem tudjátok, miről beszélek.

 

Addig is: Viszlát, legközelebb! :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://easzjatekzona.blog.hu/api/trackback/id/tr817562136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása