EASZ JátékZóna 2. Évadnyitó (011.) - Pokoli Szomszédok 2 - Vakáción RePlayed

2015/07/02. - írta: EASZ

Eredeti megjelenés: 2014. 07. 11.

Sziasztok, ez itt az EASZ JátékZóna évadnyitója. Több hétnyi várakozás után kinyílik megint a kapu! Vessük is bele magunkat az évadnyitóba!

Jaj, de jó megint itt írni a blog bejegyzéseket! Már kezdett szinte hiányozni! Abszolúte új erőre kapva kezdem meg a kritikákat. Vagy inkább új stílusban. „Micsoda?  Új stílusban? Mi volt a baj a régivel?” Nos, nekem nagyon keze-kusza volt. Ez a stílus a két fő területet változtatja meg (EASZ JátékZóna; EASZ F Games) a többit nem. Rengeteg ötletem van még a blog javításához, de most maradjunk itt.

Azért vettem elő a Pokoli Szomszédok 2-őt, mert szerintem ezt a játékot nagyon rosszul mutattam be egy éve. Hiába ez a legnézettebb cikkem, helyesírási hibákkal tele van, mellette pedig egy kicsit összecsapott is lett. Bár megígértem, hogy videó formátumban mutatom be, de ez azért nem jött össze, mert nem tudtam normálisan bemutatni ilyen formátumban. Bár lehetnek ilyen videós kísérleteim, de most ezeket hanyagolom – legalábbis mostanában.

Mit érdemes tudni a Pokoli Szomszédok 2 Vakációnkról? 2004-ben adta ki a JoWooD Production. Ez egy kaszuál/Komédia játék, amit csak PC-re adtak ki.

Motor: Nem fog mutatni nagyon sok mindent. Egyszerű algoritmusok, nem kel sokat megjeleníteni. De épp ettől tökéletes.

Játékélmény: Egyértelműen nagyon sokat adtak erre a részre. Bár nem túl bonyolult, - mindent egérrel kel elvégezni – de szórakoztatóak. A karakterek mozgása viccesre teszik, Gyakorlatilag ezért érdemes játszani ezzel. Vagy inkább ezért is. Sajnos azonban nem tökéletes. Minden tárgyat csak bizonyos termékkel lehet aktiválni. Nincs benne olyan, hogy mi alakíthatunk ki vicceket. Mindent a játé készítője szerint kel megcsinálni.

Történet: Nincs túl bonyolítva. Miután az ellenségünk, Pőcsik Úr egy világkörúti útra megy, hogy kikapcsolódjunk. Azonban a főszereplőnk, Woody és a kandi kamera stáb is csatlakozik ide, hogy tönkretegyék a nyaralást. Később nehezítenetek azzal, hogy Pőcsik úr anyja (hívjuk egyszerűen Mamucinak) is csatlakozik, így már a két személy elől is kel bujkálni. Semmi extra. De ez megfelel a kazsuál kategóriábban.

Dialógusok: Semmi eget rengetőre kel gondolni. Afféle Sims-esen beszélnek. Bár még ezek is szórakoztatóak, de lehetet volna kicsit több is.

Pályadizájn: Bár kétdimenziós, nagyszerűen lettek kialakítva a pályák! Minden részlet nagyszerűen dolgozik. Minden részleten van valami, amit megcsodálhatunk. Nyilván nem tökéletes, de nekem tetszet.

Mesterséges Intelligencia: Azért, mert az ellenfelek a játékban hülyék és csak akkor vesznek észre abban a teremrészben, és ha nem bújtam el, azért még lehetet volna rajta csiszolni. Például volt olyan, hogy Indiában volt egy medence, ahova a Mamuci mindig bement fürdeni. Egyszer az történt, hogy egyenesen nézett, és már majdnem a medencében volt, amikor én megjelentem. Nem, nem történt semmi. Ezt azért észre kelet volna venni a tesztelésnél...

 

Világdizájn: Semmit extra, csak egy háttérkép, és alig van velük interakciónk. Ezt lehetet volna még csiszolni.

Grafika: Jól néz ki! Nyilván nem tökéletes, de célnak megfelel. Nagyon részletesen néz ki. Érződik rajta, hogy dolgoztak vele.

Zene: Nagyon jó, de kevés van. Azért én meghallgattam volna többet is belőle. De amilyen jó a játék, ez már nem is olyan nagy baj.

Értékelés: Mindenkinek egyszer érdemes kivinni. Nyilván nem tökéletes, de megérdemli.

Ennyi volt a játék kritika. Most pedig az frissítésekről! A blog amint látjátok, megújult! Nem hatalmas mértékben, de megújult. Továbbá vannak még változások. Például, valamikor elkezdődik az első „XY hetek”. Ez azt jelenti, hogy van egy bizonyos játék brand, aminek az összesét kritizálom, amivel játszottam. Ez bonyolultnak hangozhat, de meglátjátok nem az. Továbbá egyszer csak elkezdődik az „EASZ Végigjátssza Nektek!”. És két új videós projektem is alakulóban van. Még nem mondom el, azok micsodák.

Ennyi lett volna. Holnap jövök egy Flash Games-el. Addig is: Viszlát, legközelebb! :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://easzjatekzona.blog.hu/api/trackback/id/tr167590706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása