Blognyitó bejegyzés!

2015/06/15. - írta: EASZ

Üdvözlök mindenkit az új blogomon!

Hamarosan két éve, hogy elkezdtem a blogolást a Blogger-en. Azóta sok mindent megéltem, ugyanakkor nem bírtam ki a Google blogkészítőjét. Nehézkes volt, hibákkal teli, szóval meggyűlt a bajom. Most viszont már itt vagyok! YAY!!44!!

 

Persze nem megy ilyen egyszerűen minden. Teljesen átfogom költöztetni a bejegyzéseket ide, ehhez viszont nekem rengeteg időre lenne szükségem. Ezekbe a bejegyzésekbe nem fogok belenyúlni, szóval az eredeti hibákkal fogjátok látni. Megpróbálom Július 11.-ig visszahozni az összeset, de lehetséges, hogy mire meglesz az új kritika, még nem fejeztem be sok mindent. A felület még sokáig lesz majd csiszolás alatt, szóval még ez sem lesz biztos.

 

Hamarosan jönnek a bejegyzések, és rendesen is beindul itt az élet. Addig is: Viszlát, legközelebb! :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://easzjatekzona.blog.hu/api/trackback/id/tr877547000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása